fredag, februar 22, 2013

Sådan hænger du dit navn op...


Jeg bliver tit spurgt hvordan man hænger navneskiltene op. Som det ses her, skal der ikke mere end et søm eller (som regel) to til. Nu er navnet her jo ikke mit, så jeg brugte bare et søm som allerede var slået i væggen. Hvis det var mit, ville jeg bruge en lille stift eller dykker istedet... det er mindre synligt. Billedet er så også taget for at jeg kunne vise hvordan man f.eks. kan hænge navnskiltet op... altså i en vinkel, hvor man tydeligt ser sømmet ; )  Det er nok ikke så tit at balancepunktet sidder så ét søm er nok, men med to små stifter skulle det nemt være klaret... så du skal altså bare udnytte de buer og huller navnet har.... og det samme kan bruges til de fleste bogstaver faktisk. Så slipper man for at ødelægge bagsiden, hvis bogstaverne senere skal stå frit.... det var bare lige det jeg ville sige ; )


10 kommentarer:

  1. Når jeg engang har fået styr på Albas værelse, så skal du lave et navn til hende

    SvarSlet
  2. Hej Snullemor

    Jeg skal lige høre dig om navnene er lavet i et matriale der kan tåle at være udendørs ?

    Mange Hilsner fra Linda

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvis du giver dem en god gang lak eller maling med terpentin ; ) Jeg har lavet flere som bruges udendørs...

      Slet
    2. Hvis du klikker på 'kunder' oppe i menuen er der et par eksempler på bogstaver som hænger udendørs : )

      Slet
    3. TAAAK...hvor er det bare flot, det du laver og hvor er det svært at vælge..;) jeg skal lige finde ud af hvor navnet skal sidde..så hører du fra mig..:-)

      Slet
    4. TAAAK...hvor er det bare flot, det du laver og hvor er det svært at vælge..;) jeg skal lige finde ud af hvor navnet skal sidde..så hører du fra mig..:-)

      Slet
  3. De er så fine ... ingen bogstaver i julegave til mig så nu satser jeg på fødselsdag ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen, det er jo for dårligt ; ) Hvornår er din fødselsdag? : )

      Slet
  4. Hvor er det fint. Og sikke en hyggelig blog du har her. :-)

    SvarSlet