fredag, februar 08, 2013

Kan du gætte hvem jeg er?



Klokken slår, tiden går. I går blev denne mus 17 år... og så var det jeg tænkte: Nu er det næsten fastelavn, så hvorfor ikke lægge en lille udklædningsidé på bloggen ; )
Det eneste man skal bruge er to ører - her syet i plysstof - som nemt monteres hvis barnet har frikadeller-ved-ørerne-frisure... en snor op af benene og så ellers gymnastiktøj, som jeg forestiller mig de fleste ligger inde med.... og en sløjfe selvfølgelig!
Ja, kostumet er nok mest til indendørsaktiviteter og som I kan se er det ikke fra februar, men mine børn har altid brugt deres udklædningstøj året rundt. Derfor har det aldrig været spild at gøre lidt ud af det... og denne unge dame elsker stadig tøj og makeup, kan jeg afsløre ; )


8 kommentarer:

  1. Nej en sød ballet-Diddl :-) Super fin og nem udklædning. Selvom det også er forgangne tider her, min yngste mus er nemlig også 17 år :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det vildt at det allerede er 10 år siden vi tog det Diddl-billede ; ) De er vist ikke så meget fremme mere..eller?? Men du har så været gennem nogenlunde de samme luner som mig, kan jeg regne ud ; )

      Slet
  2. Hvor er hun skøn, kan det passe hun ligner sin mor lidt ??

    Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak : ) Jo det har vi hørt temmelig tit ; )

      Slet
  3. Man bliver altså alligevel lidt overrasket over hvor tiden blir af, når man pludselig konstaterer at ens børn er ret så store, læs: næsten voksne. Hun er FIN!!!

    SvarSlet
  4. Hvor er hun altså fin :-) jo - Diddl er stadig in, mit barnebarn på syv samler på Diddl.... ja der er da utrolig at noget hænger ved så mange år :-)

    God weekend :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Så skal du næsten vise udklædningen til dit barnebarn ; )

      Slet