tirsdag, juli 10, 2012

Turkis... og en god bog... mv.

Endnu en side i Snullemors farveladeleg... ; )





· min vindueskarm · skiltet hænger indenfor...bliver brugt alt for lidt denne sommer · min reol er faktisk også inddelt i farver · nyindkøbt tapet til at bruge på bogstaver · sammenhængende bogstaver ·

Knokler stadig derudaf med at lave hjemmeside... I morgen skal der skæres masser af bogstaver, så jeg må hellere lade vær med at sidde oppe den halve nat som jeg har for vane. Er også i gang med en god bog : Undskyldningen at Hanne-Vibeke Holst - så er der noget at falde i søvn på, selvom den virker modsat, da jeg hele tiden har lyst til at læse videre... mine bedste anbefalinger!


16 kommentarer:

  1. Rigtig fine ting! Uha - den bog har jeg fået, men det går RIGTIG langsomt med at læse for tiden....bruger meget mere tid ved symaskinen end med bogen.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er god at have tilgode... jeg er blevet færdig nu og må i gang med en ny - var der ikke noget med at du skulle lave liste over gode bøger ; )

      Slet
    2. Jeg TÆNKER tit på den liste, men det er selvfølgelig ikke nok:-)
      K.h.
      Christina

      Slet
    3. Det er en god start ; ) Jeg kender det alt for godt...!
      Du skal i virkeligheden lave en ny side på bloggen med link til, så kan du bare skrive mere på listen, hver gang du tænker på endnu en god bog ; )
      : )

      Slet
  2. dejlig collage :) turkis er smukt..

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er det... derfor har jeg også en del i den farve rundt omkring!
      : )

      Slet
  3. Skønne ting, smukke farver!
    Da du skrev turkis og bog i rubrikken var jeg sikker på at du var ved at læse "tæskeholdet banker på" ligesom jeg :). Den er nemlig turkis og både lækker at se på og røre ved.
    Der er nu intet som en god bog!

    SvarSlet
    Svar
    1. Den bog kender jeg ikke - var det en anbefaling?

      Slet
    2. Ja bestemt!
      Jennifer Eaton 'tæskeholdet banker på'.
      Jeg er kun halvt igennem, men indtil videre er den en nydelse :).

      Slet
  4. Super inspirerende farver du omgives af og leger med!åh den er virkelig god blev også grebet af den! Er helt vild med afslutningen af de to historier. Rigtig god uge og arbejdslyst.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har læst færdig nu... havde godt fornemmet den slutning, men endnu en god bog har hun skrevet der : )

      Slet
  5. Smuk, jeg elsker det! :)

    xx Liliana
    http://delightfull.eu
    http://bocadolobo.com

    SvarSlet
  6. Åh, hver gang jeg er på din blog får jeg sådan lyst til et nyt/tilpasset blogdesign og gode ord skåret ud i træ!

    KH
    tina

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød : )
      Du skal være så velkommen...lige meget om det gælder blogdesign eller bogstaver
      ; )

      Slet
  7. Dejlig farve og fine billeder. Glæder mig til at se hjemmesiden :)

    SvarSlet
  8. Jeg er også i gang med "Undskyldningen" og det er en rigtig god bog... God læselyst :o)

    SvarSlet