søndag, juli 15, 2012

Labels...


Jeg har lavet labels (klistermærker) til Binemor og de er sendt... Binemor syr iPhone-covers og iPad-covers og alt muligt andet... jeg ved at der er et iPhone-cover på vej til mig og det glæder jeg mig til at modtage : ) Hvis du også mangler et cover, ved jeg at Binemor gerne vil opfylde dine specielle ønsker...  Men du kan også give hende frie hænder hvis du hellere vil det...

PS! Der er en give-away mere på vej her fra mig, som du kan vinde 
LABELS TIL f.eks. SKOLEBØGERNE...
...jeg sætter den i gang i løbet af den kommende uge... og håber at ikke alle mine læsere er taget på sommerferie...


22 kommentarer:

  1. Wauw, de labels er godt nok fede =)

    SvarSlet
  2. Dine labels er vildt skønne.

    SvarSlet
  3. De er super flotte dine labels - jeg har siddet og savlet længe :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du må deltage når min give-away går i gang... ja det må alle I andre selvfølgelig også ; )

      Slet
  4. ...de er SÅ cool Jette, jeg er super glad for dem og de er allerede taget i brug!
    Jeg iler til posthuset i morgen med dit sleeve som blev færdig i går :)
    ...måske jeg også liiiige bestiller nogen flere labels til børnenes skolebøger!
    kh

    SvarSlet
    Svar
    1. Du skal være velkommen... glæder mig til posten kommer : )

      Slet
  5. Nogle af de labels jeg bestilte ved dig var sommeferiegaver til mine dagplejebørn, de faldt i rigtig god jord ;O)

    Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. Sikke en sød dagplejemor du er : ) ...og dejligt at høre at de blev godt modtaget!
      : )

      Slet
  6. åh....
    Sikke en vild lækker og inspirerende side du har...

    har du maskine med program til at skære dine bogstaver ud eller er det en dekupørsav du bruger... de er i hvert fald vild fine dem der er sammen hængende :)

    mvh Sara

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde du... jeg skærer dem på en dekupørsav, så de bliver ført med håndkraft eller hvad man siger...
      : )

      Slet
  7. Åhh wauw....hvor er de fine. Laver du på bestilling og hvad er prisen ?

    Kh Mette / mette1530@gmail.com

    SvarSlet
  8. Nå så fandt jeg info. Kan du lave dem hvor du bruger min header ?

    Kh Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det kan godt lade sig gøre : )

      Slet
  9. Flotte labels:-) Heldige Binemor:-)

    SvarSlet
  10. Næh, der kommer lige en bestilling fra mig, når vi kommer hjem fra ferie.

    Jeg vil vente med glæde på dem... ;)

    Sommerhilsner fra
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Du er velkommen : )
      Du kan også deltage i den give-away på labels som jeg sætter i gang i løbet af weekenden ; )
      : )

      Slet
  11. De er SÅ flotte. Jeg så dem hos Binemor og det er faktisk pga dem at jeg fandt din blog og indså at jeg var nødt til at følge dig. Nu er jeg så ved at overtale mig selv til at jeg da ikke kan leve uden sådan nogle flotte labels (jeg skal bare lige finde ud af hvad jeg skal bruge dem til først, ellers er jeg nok for svær at overtale). He he.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ellers må du deltage i min give-away som jeg sætter på i løbet af weekenden : ) Så skal du bare følge mig med Google Friend Connect : )

      Slet
  12. Ej hvor kan jeg kun være enig. Hvor er de lækre.

    SvarSlet
  13. De labels er simpelthen bare helt vildt flotte !!!

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet