søndag, juli 22, 2012

Kom og vind...

Kom nærmere! Kom nærmere! Kom og køb et lod eller fire. Store vinderchancer!! Der udtrækkes 4 vindere... og præmierne er:



Reglerne er lidt som de plejer... Du skal betale for lodderne med goodwill til mig og min blog:


 1 lod   du er min Google-ven (fast læser med Google Friend Connect)

 4 lodder   ovenstående + du linker til min give-away på din blog eller facebook, ved at bruge billedet lige herover...

Skriv i kommentarfeltet hvor mange lodder du har gjort dig fortjent til, og så er du med i lodtrækningen om labels... Du kan få 1 eller 4 lodder

Alle som læser min blog kan altså deltage, også dem som ikke ejer en blog selv.... 

JEG TRÆKKER 4 VINDERE EFTER DEN 7. AUGUST - min fødselsdag ; )
NB! 2 ark pr. vinder

Se de labels du kan vinde...


68 kommentarer:

  1. Hov så lige du havde lavet dette indlæg, inden jeg var ved at lukke ned ;O)

    Jeg vil rigtig gerne købe 4 lodder.

    Mona

    SvarSlet
  2. Årh det kunne jeg da sørme godt bruge! Jeg køber også 4 lodder:-)

    SvarSlet
  3. jeg køber 4 lodder :) og håber på jeg er heldig ...

    Din-og-Flere-Giveaway-Her

    SvarSlet
  4. Jeg prøver lykken med et enkelt lod :-)

    Randi

    SvarSlet
  5. Jeg vil gerne købe 4 lodder ;0)

    SvarSlet
  6. Jeg vil rigtig gerne deltage med 4 lodder.
    Mange hilsner fra Susan mail[a]sherpa.dk

    SvarSlet
  7. Jeg vil gerne være med på 4 lodder :)

    mvh Dyveke (www.lornithorynque.dk)

    SvarSlet
  8. Ohhh de er SÅ flotte! Så jeg vil meget gerne købe 4 lodder, tak. Jeg udfører arbejdet senere idag når jeg er her fra computeren. :-)

    SvarSlet
  9. Uhh - sikke nogle lækre labels, du designer. Jeg har sat billedet på min blog, så jeg vil gerne deltage med 4 lodder:-)

    SvarSlet
  10. Årh dem vil jeg gerne vinde...1 lod til mig;)

    SvarSlet
  11. Jeg snupper 1 lod :) Kh Christina

    SvarSlet
  12. Your game is on my blog,down there.
    http://petite-armoire.blogspot.com/

    betikarauski@gmail.com

    All the best.
    Bernadett
    3 lodder
    FB Bernadett Rauski

    SvarSlet
  13. Deltager med 1 lod og krydser mine fingre.

    SvarSlet
  14. Dejlig give away- 1 lod, tak:-)

    SvarSlet
  15. Deltager med 4 lodder :O)

    SvarSlet
  16. Selv om at jeg allerede har fine labels fra din hånd, så håber jeg på lidt held. Et lod til mig.

    Kh Mette

    SvarSlet
  17. Wauw... siger jeg bare!!! Jeg napper 4 lodder =)


    Kig evt for og se min give away =)

    SvarSlet
  18. Prøver lykken og snupper et lod

    SvarSlet
  19. Hapser 1 lod.
    kattemilla snabela hotmail.com

    SvarSlet
  20. Et enkelt lod til mig, tak :-)

    Kh

    SvarSlet
  21. Deltager med 1 lod, - de er rigtig flotte dine labels :0) Hilsen Rikke / CUPCAKE-STYLISTEN.BLOGSPOT.COM

    SvarSlet
  22. STORT tillykke med fødselsdagen, vi må håbe det gode vejr holder (:

    Jeg nupper 3 lodder!
    Kig fforbi mine giveaways!

    SvarSlet
  23. Lekker give-away. Tusen takk for at du gir oss muligheten til å vinne så flotte ting. Ha en strålende kveld.4 lodd til meg.
    Om du har lyst kan du besøke bloggen min også, og bli med på min pittelille giveaway; http://wenchejensen.blogspot.no/2012/07/giveaway.html

    SvarSlet
  24. Hold da op hvor er de fede , gad godt at kunne lave sådan nogle... Vil gerne deltage med et lod.

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  25. Jeg snupper 4 lodder...

    SvarSlet
  26. Jeg snupper 4 lodder.. må lige tænke og finde ud af om det skal være til frøken Herlig eller lillebror :)

    SvarSlet
  27. 1 vinder lod tak ;o)
    Herlig give away :o) Ja man kan jo ikke vælge om det er sønnen, datteren eller en selv der skal være den heldige hvis man vinder, men så er det jo godt man kan bestille ekstra :o)
    Mvh. katjaastrup@hotmail.com

    SvarSlet
  28. Så nydelige labels. Jeg er gjerne med og tar 3 lodd. Følger deg og har delt på Facebook!

    Klem fra Hilde

    SvarSlet
  29. Jeg vil meget gerne deltage med 3 lodder, så jeg sætter link ind i min sidebar lige nu ;-) Ønsker dig en skøn sommerdag!!

    SvarSlet
  30. Jeg snupper et enkelt lod. :-)
    Mvh, Regina (n.regina59@gmail.com)

    SvarSlet
  31. Jeg er med på et enkelt lod.

    SvarSlet
  32. Jeg vil da gerne være med til at fejre din fødselsdag og af mig skal du have hele 4 lodder;-)
    Er lidt flov for troede faktisk jeg var fastlæser hos dig!
    Kh Line

    SvarSlet
  33. Jeg er med på et enkelt lod og håber det bliver mig der vinder - når nu du deler fødselsdag med bissen - så må det jo passe at jeg vinder :)

    SvarSlet
  34. 1 lod herfra i puljen også... ;)

    Sommerhilsner fra Christina

    SvarSlet
  35. 4 lodder smider jeg i puljen og så glæder jeg mig til at følge din blog fremover. :)

    SvarSlet
  36. Uuuh...niceness!
    4 lodder til mig tak

    Venligst
    Annika
    http://www.amioamio.com/da/butik/mbya72/

    SvarSlet
  37. Vil gerne be om 1 lod, glæder mig til at følge din blog

    SvarSlet
  38. Har lige meldt mig som fast læser og deltager med et lod.

    Glædelig sommer.
    Kirsten

    SvarSlet
  39. Den vil jeg gerne deltage i..... 3 lodder. :O)

    SvarSlet
  40. Superflotte labels! Jeg deltager gerne med 4 lodder.
    Vh Lotte (www.lottesroom.blogspot.dk)

    SvarSlet
  41. Jeg snupper 4 lodder og håber jeg er en af de heldige! er vild med dine labels :)

    SvarSlet
  42. Jeg snupper 4 lodder og krydser fingre :-)

    SvarSlet
  43. Ih, jeg er HELT sikkert med på fire lodder.
    De er bare fine!
    Kh maj

    SvarSlet
  44. Jeg vil meget gerne være med på 4 lodder.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  45. Jeg snupper da lige 4 lodder og min datter hedder Frederikke, så det kunne jeg da godt lige bruge, de ser så fine ud.

    SvarSlet
  46. 4 lodder til mig tak :) Min datter skal til at begynde i skole så det kunne være fint med nogle labels :)

    SvarSlet
  47. Hvor er de skønne! Jeg er med på 1 lod

    SvarSlet
  48. Et stort lod til mig!!

    SvarSlet
  49. Hey, den 7. august har jeg også fødselsdag :-) Og hvordan kan man fejre den bedre end at deltage i en fin give away :-)

    Jeg er med på 1 lod!

    Glade hilsner Karina

    kpeschardt@yahoo.dk

    SvarSlet
  50. Jeg er med på 4 lodder.
    Og krydser alt hvad krydses kan :)

    SvarSlet
  51. Jeg smider lige 4 lodder i puljen og håb ;o)

    SvarSlet
  52. Jeg er med på fire lodder:-)

    SvarSlet
  53. Jeg er med på et enkelt lod :)

    SvarSlet
  54. Hvor skønt - lige noget jeg kan bruge ;o)
    Jeg er med på 4 lodder!!

    SvarSlet
  55. Jeg skal da lige have et enkelt lod :)

    SvarSlet
  56. Hvor er de fine! Jeg er med på 4 lodder :)

    SvarSlet
  57. Jeg er med på de fine Labels, jeg deltager med 1 lod;-)

    SvarSlet
  58. Opdagede lige din skønne give away, og jeg skynder mig at købe 4 lodder inden du lukker og slukker!
    :o) Karina

    SvarSlet
  59. Jeg kan da vist lige nå det :-) Skynder mig at købe 4 lodder her på næsten falderebet.
    Og tillykke med i morgen, håber du får en fantastisk dag!
    Kh Bodil

    SvarSlet
  60. 1 lod ti mig, tak ;0)
    vh Eline

    SvarSlet
  61. Vil gerne købe 4 lodder. Super fine ark.

    SvarSlet
  62. VINDERNE ER TRUKKET!!

    Der kommer flere give-aways her på bloggen, så følg med hvis du er vild med bogstaver, kort, labels, grafisk design mv.

    : )

    SvarSlet
  63. Halløjsa. Jeg nupper et lod - har ikke fundet ud af hvordan man laver linket....

    SvarSlet
  64. Det var dog nogle fine, fine labels, som min yndige datter ville kunne glædes over (og prale med) i sin 6. klasse:) Eet lod til mig, tak. Hilsen Marlene

    SvarSlet
  65. VINDERNE ER TRUKKET!!

    Der kommer flere give-aways her på bloggen, så følg med hvis du er vild med bogstaver, kort, labels, grafisk design mv.

    SvarSlet