tirsdag, juli 17, 2012

Håbets farve...


Ok, der sneg sig lige en turkis dåse ind fra min grønne hylde i reolen ; ) Resten taler vist for sig selv... Det grønne S ved jeg var en gave til en barnedåb lige her for ikke så længe siden.. 

Jeg når ikke at skære flere bogstaver på denne side af sommerferien. Dvs. dem som har bestilt skal nok få.. jeg er i fuld sving!

Det meste af ferien skal vi være herhjemme og slappe af... men om noget tid skal vi også et lille smut til...


...så gode FERIETIPS MODTAGES MEGET GERNE her indenfor de næste par uger, hvis nogen har været der og kan anbefale en café, en butik, en plads, et spisested...  hvad-som-helst der er værd at opleve ; )

Det er vist også meget godt, at Amsterdam ikke er lige med det samme, så kan vejret måske nå at blive lidt bedre... Kan godt se nu, at det er det forkerte år, vi har valgt ikke at tage meget langt syd på i sommerferien... 


12 kommentarer:

  1. Lækre grønne ting :) du er altid den seneste/sidste på min blogrulle ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Fordi jeg er en natteravn.... men det må du så også være ; )

      Slet
  2. Grønt er godt for øjet, det ser super fint ud. Skønt med snarlig udrejse det blir da dejligt. Ha en dejlig uge :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det varer lige lidt endnu... men tak alligevel : )

      Slet
  3. Lækkert med grøn, det er den "røde" tråd i vores stue. Så fint S, måske der skulle sådan et hjem til os efter sommerferien :)

    SvarSlet
  4. You must visit Anne Franks house in Amsterdam, the lines can be long but it is worth it! Such a moving experience x

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank You - we sure will : )

      Slet
  5. Sikke en dejlig blog du har her. Grøn er også en af mine yndlings, især i en smuk pastel. Håber I får en dejlig ferie til Amsterdam, har desværre ingen tips!

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt at se dig her hos mig : )
      Og tak... jeg håber vi får lidt bedre vejr i Amsterdam end vi har set her på det sidste.
      : )

      Slet
  6. Fantastisk side.

    Amsterdam er en skøn by. Vi var der for 14 dage siden, min første gang og desværre kun i 2 dage.

    Det er en vanvittig hyggelig Bingo der er så meget at se. Anne Franks hus og en tur rundt på kanalerne i sådan turistbåd. Man ser meget og får mange sjove info.
    God tur og så glæder jeg mig til dine tips.

    Pt er der masser af fede sko, især guld, sølv og slangeskindssneakers <3

    Ditte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for tips... ja så må vi se om jeg kan diske op med nogle Amsterdamtips når vi har været der ; )
      Jeg var i Amsterdam en enkelt dag, med mit gamle arbejde, for mange år siden, men der så vi kun red district, coffee shops, sexmuseum og i den dur... jeg arbejdede på en produktionsskole og de unge valgte selv programmet. Resten af tiden sejlede vi på kanalerne. Nu glæder jeg mig til at se en anden side af Amsterdam også... og måske få nye sko ; )

      Slet