torsdag, juni 07, 2012

Gode fund...

Miraklernes tid er ikke ovre endnu. Jeg var på loppemarked i søndags og gjorde overraskende nok nogle gode fund. Jeg synes ellers, det bliver sværere og sværere... Jeg har samlet på loppefund de sidste 100 år... før det blev mode - dengang man kunne få alt for en slik ; )
I søndags var det så, at jeg bl.a. fandt den franske kaffeskål, som ses på fotoet, sammen med nederdelen fra Grønlykke. Jeg turde næsten ikke spørge, hvad skålen skulle koste... jeg jo har set dem til 150-250 kr. de mondæne steder. Men jeg fik den for sølle 10 kr. - !!! Nederdelen var lidt dyrere ; ) men stadig kun 25% af nyprisen. Så selvom jeg har en i forvejen kunne jeg ikke modstå fristelsen... Typisk mig at købe mere af det, jeg allerede har!



Billederne:

1 · Navn med tapet - mit tapetlager er ved at være ret slunkent, men flere af mine kunder har selv fint tapet som de sender til mig og får på deres bogstaver..
2 · Dåsen er et af mine yndlingsfund..
3 · Nederdelen fra Grønlykke og den franske kaffeskål...
4 · Et af mine egne kort og en blomst/broche jeg har kreeret af Liberty..




8 kommentarer:

  1. Det er altid dejligt med godt fund på loppemarkeder, jeg skal på loppemarked i weekenden, håber også jeg er heldig :-)
    Hilsen Heidi
    www.egholmvej16.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Ja priserne har fået et noget andet leje end for bare 10 år siden :)
    Lækker dåse du har dig der og jeg er syg med dine bogstaver, de er simpelthen så dekorative!

    SvarSlet
  3. Hvor skønt med genbrugsfund der er til at betale:-) nogle gange kan man jo købe det billigere i Tiger end i Genbrugsen- og så skal man da gå meget ind for genanvendelse for at det er fedt :-) Det er nogle smukke ting du viser- din broche er flot!

    SvarSlet
  4. Ja, det kan være svært ved de gode loppefund. I købte jeg en skøn frakke til 15 kr. og 12 par pastelfarvede mocca kopper for 30 kr.

    SvarSlet
  5. Sikke nogle fine lopper :)

    Sabrina
    www.sajumedesign.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Hvor er du heldig...det er jo ikke så tit at man finder guldet.
    Flotte ting du har reddet dig.

    Sikke en hyggelig tid det er med alle disse loppemarkeder...god lørdag til dig ;-)

    SvarSlet
  7. Undskyld der blev jeg lige lidt misundlig , toootalt fede fund ;)
    Tillykke med dem
    Kh mette

    SvarSlet
  8. Sikke nogle gode fund :-) Skøn nederdel...
    Kh Christina

    SvarSlet