lørdag, september 27, 2014

Skæve streger ; )

Som nogen af jer måske har opdaget, holder jeg orlov fra mine bogstaver. Jeg var kørt træt i dem og de tog bare for meget af min tid, samtidig med at andre opgaver voksede. Grafisk arbejde, indbydelser mv.

Det her er så hvad jeg får noget af tiden til at gå med ; ) Jeg ved at jeg skal tænke mit bogstavkoncept godt igennem hvis jeg skal vende tilbage til dem, så jeg også får tid til andre ting, for jeg nyder virkelig, at jeg ikke skal skære bogstaver hver dag - god beslutning!

Disse billeder og endnu flere kan ses tydeligere på min side på facebook : ) Klik på billederne for at komme direkte til albummet!

  

4 kommentarer:

  1. De er bare så fine :-).
    Jeg er vild med sofaen især.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Maj - altid sjovt at høre hvilke der er favoritter!

      Slet
  2. Ekte kjærlighetsspell Caster Dr.Obodo. Staver for å tiltrekke kjærlighet, Stopp skilsmisse, Ekteskapsstaver, Ta tapt kjærlighet, Penger og velstående staver, Beskyttelsesformer, Staver til ..Kontakt informasjon
    E-post: templeofanswer@hotmail.co.uk
    Ring, Viber og whatsapp +234815542481

    SvarSlet