fredag, november 09, 2012

Lidt mere af det samme...



Nu er jeg jo så godt i gang med indlæg om de dersens papirkugler, så her kommer lige et mere... Jeg tænkte at kuglerne vel også kunne være fine i en lidt mindre udgave, så derfor har jeg lavet en som kun består af 10 cirkler. Den fik så til gengæld et snørehul der hvor ophænget er... det synes jeg passer fint til.  Det var såmænd det hele... og så lige en stjerneguirlande syet på symaskinen : ) 

* G O D  W E E K E N D      ...allerede igen!




5 kommentarer:

  1. Åh hvor er det bare en fin stjerneguirlande:-)Den kan bare bare pynte alle mulige steder

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg synes også den er lidt fin og enkel : )

      Slet
  2. Så fin også i den enkle udgave. Stjernerne på symaskine har jeg også lavet flere gange. De er både nemme og fine.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er dejligt med nemme ting som alligevel har en god effekt og pynter fint : )

      Slet
  3. Ja, de er rimeligt nemme at lave... nemmest hvis du har en udstandser til cirklerne ; )

    SvarSlet