tirsdag, marts 27, 2012

Endnu en award...

Jeg har endnu engang modtaget en award - denne gang fra CELINAS VERDEN.
Tusind tak for awarden. Se den her..

Da det er nr. 2 award på en uge og da denne award spreder sig som ringe i vandet - hver gang een får den gives den videre til fem nye - vil jeg stadig holde mig til kun at finde fem nye i alt.

Det går ikke så hurtigt med at finde modtagere, måske fordi jeg spørger først og ikke har fået svar fra alle dem jeg har spurgt... har du under 100 læsere og gerne vil modtage siger du bare til ; )

Men for ikke at modtage alt for mange af disse awards vil jeg gerne bede dem som vil give den til mig om de lige vil være søde og spørge først, så jeg ikke får ødelgt noget, fordi jeg ikke er så effektiv på dette felt
; )



Ingen kommentarer:

Send en kommentar