tirsdag, maj 01, 2012

1. maj i solskin...


Så blev det 1. maj... og heldigvis er foråret med os nu. Jeg har haft rigtig travlt i går og i dag, bl.a. med bogstaver til en musical. De er klar til at blive sendt i morgen. Måske nogen af jer kommer til at se dem live ; ) Jeg håber der er nogen som har haft tid til at nyde 1. maj ude i solskinnet : )



Nå, men derudover har jeg ikke nået at tage billeder i dag, derfor er de fra april og lidt af det jeg fik fra hånden i april måned - min søns fødselsdag - og flagene passer også fint i dag, da min far har fødselsdag.... Men i hvert fald en god start på maj den milde!



2 kommentarer:

  1. Dejlige billeder af dejlige bogstaver. Også selvom de er fra april :>!
    Og jo, jeg fik jo anledning til at være lidt "ude i det" i dag. Er blevet helt grillet på næsetippen! Det lover godt for maj måned :).

    SvarSlet
  2. Tusind tak for linket til snorekunst. Jeg kendte det ikke, men det er så meget lige mig, super inspirerende!

    KH
    tina

    SvarSlet