fredag, august 16, 2013

Jeg skød en bjørn...

...i min ferie ; )

Men nu er ferien slut, indbakken fuld af mails og masser af opgaver venter allerede!!

Derfor fik jeg ikke trukket en vinder af min give away i går. Men her kommer afsløringen....
Ta-daaaa! Vinderen blev nr. 17: Anne-Mette, jeg sender armbåndet til dig Anne-Mette inden alt for længe ; ) Men hav lige lidt tålmodighed med mig, jeg har slappet af længe og det kræver nu en ekstra arbejdsindsats før jeg er helt med igen!

Tak til alle som deltog : )


4 kommentarer:

  1. Wau en fin bjørn du har 'skudt' :).
    Og tillykke til AnneMette med det fine armbånd!

    SvarSlet
  2. Altsåååå.... er det mon mig Anne-Mette???? HVIS... så tusind, tusind tak Jette!! jeg glæder mig helt vildt til at få det!! Og jeg skal NOK være tålmodig. Synes selv det er lidt svært at komme igang efter ferien :-) Endnu engang TAK!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er lige præcis dig ; )

      Slet