torsdag, oktober 9

Birthday girl

Lidt skør ; ) Men hun blev godt modtaget : )

12 kommentarer:

  1. Hun er simpelthen for skøn!!
    Rigtig god weekend :-).

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Maj - min trofaste læser - og i lige måde : )

      Slet
    2. Hehe. Ja, mig slipper du ikke sådan lige af med ;-)!

      Slet
    3. Det er jeg glad for!! Jeg burde lave en give-away som du kunne vinde ; ) Så kunne vi se om der er andre derude der læser med ; )

      Slet
    4. Hihi - du kan bare komme an!
      Jeg vinder aldrig noget, så mon ikke alle læserne pludselig vilde vælte frem og give mig konkurrence :o) ???

      Slet
    5. Og hvis de så vælter frem, vil vi blive anklaget for match fixing hvis nu du vinder - pokkers!
      Meeeen du vandt da engang nogle påskekort kan jeg svagt erindre ; )

      Slet
  2. Hvor er den fin! Mon det er nogle du tegner/laver på bestilling - måske uden 'tillykke' til at hænge på væggen?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg glad for at du synes, tak : ) Vi kan godt finde ud af noget på bestilling - send mig en mail på snullemor@gmail.com

      Slet
  3. She is a bretty little girl - and she is funny! Wish I hade your talent!
    Have fun
    Elisabeth

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you Elisabeth, for your kind words to the girl and me ; )

      Slet
  4. Hold da op så mange fine kreative tiltag du gør :-)

    Vi vil spørge om DU og dine søde LÆSERE om I vil være med til at KNÆKKE CANCER via "Danske Bloggers indsamling til Knæk Cancer" - Bloggere og Læsere sammen om at gøre en forskel.

    Vi har selv alvorlig kræft tæt inde på livet, kender mange som har og de som desværre ikke overlevede. 42 danskere dør dagligt pga. kræft.

    Vil I være med til at støtte?? Det er nemt, se hvor let via www.mariahoffbeck.blogspot.com eller dette link: http://mariahoffbeck.blogspot.dk/2014/10/knk-cancer-danmark-rundt-nu.html

    Håber at høre fra dig og at vi sammen kan gøre en forskel :-)
    Mange hilsner fra Tina og Maria med bloggen "En verden af kunst"

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har selv mistet min søster til cancer...
      Jeg vil finde en måde at samle penge til formålet... kunne se på bloggen at man kan samle ind helt frem til den 14. november : )

      Slet