mandag, maj 12

Tab & vind... finale ; )


Så har jeg prints klar til vinderne af min lille give away. Formatet er A5 og begge vindere får hver et sæt med de to motiver : ) Papiret er akvarelpapir med struktur i.... Jeg håber I bliver glade for dem ; )

Nu til vinderne - trommehvirvel ; ) - " Vinderne er Inger Margareta Nielsen, Anne-Mette Larsen og Tine Lauth - altså hele 3 vindere! I tre gættede alle minimum ét ordsprog rigtigt, og derfor har jeg valgt at I alle tre skal belønnes ; ) Send mig nogle adresser og jeg sender præmierne til jer meget snart!

De rigtige svar kommer her: 

Ordsproget: Skræv ikke længere end bukserne holder
Talemåden: At spille på flere heste

Til de øvrige gæt må jeg bare sige: De passer også ualmindeligt godt til mine illustrationer... tak fordi I gad at lege med, trods den vist nok lidt høje sværhedsgrad ; )

 

3 kommentarer:

  1. Ahmen Jette....tusind, tusind tak!!! Sikke glad jeg er for jeg ELSKER jo dine illustrationer :-) :-) Det var simpelthen SÅ sjovt at bruge de små grå på den hér måde!! Sad og kiggede på tegningerne med min mellemste og han sagde nemlig; den ene hest er en guitar - den anden et klaver; mærkeligt jeg ikke fik det lavet til "at spille på to heste" :-) :-)

    Endnu engang tak....Min adresse Aspvej 29, 7600 struer

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen, sådan er det bare nogen gange: Man kan ikke se skoven for bare træer ; )

      Slet
  2. TUSIND TAK!
    Det har været en rigtig god konkurrence, hvor tankerne og tasterne med jævne mellemrum er vendt tilbage til billederne for at finde finurlighederne.
    Jeg glæder mig såååååh meget til at de skal bo hos mig ;-))

    SvarSlet