fredag, marts 29

Lidt streger...


I mangel på bedre: Her kommer et lille udsnit af noget af det jeg udstiller. Billedet er taget i min kælder med min telefon den anden dag og derfor er billedet derefter... Ferniseringen er veloverstået, men jeg glemte mit kamera herhjemme og da jeg skulle filme velkomsttalen løb telefonen tilmed tør for plads, så derfor får I 'kun' lige dette lille glimt....  I morgen (dvs. i dag fredag) passer jeg udstillingen i Slagelse, som er med en masse blå billeder. Måske tager jeg lidt billeder derfra i morgen. Sov godt........


7 kommentarer:

  1. Hvor ser det fint ud...held og lykke med udstillingen ;-) God påske !

    SvarSlet
  2. Jeg vil rigtig gerne se nogle af dine billeder, så håber du både har tid, kamera og plads nok i dag. God fornøjelse.
    Kh Helle ;O)

    SvarSlet
  3. Super fede billeder du laver ...
    Held og lykke med udstillingen

    SvarSlet
  4. Hvor er det lækkert!!!! Hvor er du altså dygtig. Go påske til jer-hepper bestemt på flere billeder fra udstillingen ;)

    SvarSlet
  5. Jaaaaa flere billeder På bloggen Jette :-) det er så fedt det du laver!!!!!

    SvarSlet
  6. Man kan kun elske jeres kommentarer - TAK : )

    SvarSlet