søndag, marts 31

Leger bare lidt....



...med nogle blå detaljer...


10 kommentarer:

  1. Fortsæt endelig med at lege, Jette. Jeg nyder inspiratione som altid og får lyst til at finde bå stoffer til en forårs quilt. Der ligger godt nok en picnic quilt og venter på den sidste finish, meeen.... God påske.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvis jeg kan være til inspiration for dig er jeg bare så glad. Dine quilts er SÅ smukke!

      Slet
  2. Ja fortsæt endelig, for jeg suger også til mig. Har en stor gammel gang/opgang som jeg skal have fundet noget til, når vi når dertil med istandsættelsen. Kunne virkelig godt tænke mig noget helt originalt, som møder vores gæster, når de kommer. God idé med at sætte noget samme i grupper og samme farve. Ærgerligt du ikke bor i nærheden af mig, så var jeg kommet og kigget på dine ting ;O) Kh Helle

    SvarSlet
    Svar
    1. Du må kigge ind en skønne dag når du skal til Sjælland... jeg bor jo lige på vejen til nærmest hvad som helst på Sjælland, når man kommer fra broen ; ) Jeg holder åbent hus i pinsen, hvis du skal ud og luftes der måske ; )

      Slet
  3. Uhh lækre detaljer, det er altid en fornøjelse at følge med og blive inspireret hos dig. Rigtig god påske.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er glad for at jeg kan inspirere andre... tak for dine altid søde kommentarer her hos mig : )

      Slet
  4. Fedt Jette:-) Blåt er skønt og især når det har været igennem din hånd

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Karina
      Du ved jeg sætter særlig stor pris på ros fra dig ; )

      Slet
  5. Jeg syns du er rigtig god til at "lege"

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg - jeg er et legebarn - det siger mine børn ; )
      De siger også: Mors firma er det ikke bare sådan et sted som tjener nogen penge, så hun kan købe noget nyt legetøj til sig selv!!

      Slet